سند الگوی پیشرفت امید به آینده را در جامعه پمپاژ می کند

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه با بیان این که سند الگوی پیشرفت امید به آینده انقلاب اسلامی را در جامعه پمپاژ می کند، گفت: سند الگوی پیشرفت را باید بر اساس مبانی دینی و بومی طراحی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای ارتقای سند الگوی اسلامی ایرانی، پیام این سند چشم انداز را دستیابی به افقی روشن تر برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: این سند، امید به آینده انقلاب اسلامی را در جامعه پمپاژ می کند.
وی ادامه داد: با دقت در این سند نتیجه می گیریم که «ما می توانیم» مشکلات موجود را پشت سر بگذاریم و به افقی روشن تر دست پیدا کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی خاطرنشان کرد: ما باید با امید به آینده، سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را مورد بررسی قرار داده، آن را تکمیل کرده و به اجرا در آوریم.
سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه در پایان یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را بر اساس مبانی دینی و بومی طراحی و تکمیل کنیم.

منبع

rasanews.ir/detail/News/589257/2044

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید