ربات پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در "بله" راه اندازی شد

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی، ربات پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان "بله" را راه اندازی کرد.

ربات مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان "بله" راه اندازی شد.
براساس این گزارش، کاربران گرامی می توانند با نصب پیام رسان "بله" و با عضویت در ربات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی به آدرس ble.im/pasokhgoo_ir_bot  از مزایای این ربات بهره مند شوند.
مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به منظور آسان شدن شیوه پرسش و پاسخ در فضای مجازی، ربات پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در پیام رسان "بله" را راه اندازی کرد.
علاقه‌مندان به عضویت در این ربات پاسخ‌گو می‌توانند سوالات خود را در زمینه های تاریخ سیره، مشاوره، احکام، اعتقادات و کلام، قرآن و حدیث و اخلاق و عرفان ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید