نشست صمیمی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم با مدیرعامل مؤسسه صراط مبین

  • یکشنبه, 31 تیر 1397 09:49
  • بازدید 4458 بار

حضور جناب آقای سید محمدرضا هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در مؤسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین  

پس از پایان سلسله جلسات هیئت اندیشه‌ورز استان قم با موضوع طلاق، که با مدیریت مؤسسه فرهنگی مطالعاتی صراط مبین برگزار شد، جناب آقای سید محمدرضا هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با حضور در این مجموعه از پیش‌نویس «سند راهبردی تحکیم بنیان خانواده در کشور با تأکید بر کاهش طلاق» بازدید به عمل آورد.

در ابتدای این جلسه که با خیر مقدم مدیرعامل مؤسسه صراط مبین، جناب آقای دکتر محمدتقی دشتی آغاز گردید، مسئولین واحدهای پژوهشی این مرکز به شرح مختصری از فعالیت‌های آن پرداختند. سپس ویراست اول «سند راهبردی تحکیم خانواده در کشور با تأکید بر طلاق» با ارائه و نمایش بر روی پرده‌نگار به سمع و نظر معاون سیاسی و امنیتی استان قم رسید. همچنین در این جلسه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان قم، کارشناس دفتر اجتماعی استان قم حضور داشتند.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://www.smhi.ir/index.php/news/item/5017-11#sigProIddf3c1e7f4c

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید