رونمایی از کتاب آسیب شناسی مردم سالاری دینی

  • یکشنبه, 15 مهر 1397 07:05
  • بازدید 2931 بار

کتاب مردم سالاری دینی که گزارشی از طرح آسیب های مردم سالاری دینی است، رونمایی شد.

مدیر عامل موسسه صراط مبین در مراسم رونمایی از این کتاب و در جمع خبرنگاران گفت: نزدیک به چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظم نوین سیاسی در ایران می گذارد و توازن مجدد میان مذهب و قدرت سیاسی ملی توفیق بزرگی محسوب می شود.
دکتر محمد تقی دشتی افزود: انقلاب اسلامی توفیق به در بردن کشتی حکومت خود از دریای طوفانی رقابت ها و عداوت ها در سطح ملی،‌ منطقه ای و جهانی را در این سال ها داشته است،‌اما ابزارهای حکمرانی و نظام دولت، نیازمند بروزرسانی و اصلاح مداوم است، که کتاب مردم سالاری دینی به همین مسائل توجه داشته است.
به گفته وی،‌ این کتاب کوشیده است تا طرحی نظامند از مهم ترین آسیب های حکمرانی ایرانی را ارائه دهد.
گزارش طرح آسیب شناسی مردم سالاری دینی به قلم محمد منصوری بروجنی، امید خاکی و علی اکبر عبدالاحدی مقدم نگاشته شده است و محمد تقی دشتی برآن نظارت علمی داشته است.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نگارخانه

نظر دادن

پیام هفته

تحمیل نظر خویش بر آگاهان
قرآن : ... ثُمَّ يَقُولَ لِلنَّاسِ کُونُوا عِباداً لي‏ مِنْ دُونِ اللَّهِ ... (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: هیچ کس (حتی پیامبر) حق ندارد به مردم بگوید به جای خدا مرا عبادت کنید.حدیث: روی الحلبی قلتُ لاَبی عبدالله علیه السلام ما أدنى ما یکون به العبد کافراً ؟ قال: « أن یبتدع به شیئاً فیتولى علیه ویتبرأ ممّن خالفه (معانی الاخبار ، ص 393)ترجمه: ... حلبی روایت می کند که از امام صادق (ع) پرسیدم : کمترین سبب کافر شدن انسان چیست؟ فرمودند : این‌که بدعتی بگذارد و از آن بدعت جانبداری کند و از هر کس با او مخالفت کند روی برگرداند و آنان را متهم و منزوی سازد.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید