دیدار مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های استان مرکزی با مدیرعامل مرکز پژوهشی مبنا

  • یکشنبه, 20 مرداد 1398 01:28
  • بازدید 2623 بار

صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی ایمانی مقدم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و معارف تهران و مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های استان مرکزی با مدیرعامل و کارشناسان مؤسسه مطالعاتی صراط مبین که به تازگی مجوز مرکز پژوهشی مبنا را نیز از وزارت علوم دریافت کرده است، دیدار کرد.

دکترایمانی مقدم پس از آشنایی با فعالیت‌های مرکز پژوهشی مبنا، آثار این مرکز را فاخر دانست و ضمن آن به‌ضرورت رد شدن از عرصه توصیف مسائل، فاصله گرفتن از کارهای پژوهشی صرف و چاره‌اندیشی برای عملیاتی شدن راهبردها و مشخص شدن وظایف نهادها اشاره کرد.
همچنین ایشان خلاف تفکر غالب که عقیده به کاهش دین‌داری در ایران دارند افزود با توجه به تجربه فراوانی که در عرصه تبلیغ دینی در بیش از 12 کشور آسیایی داشته‌اند، در حال حاضر ایران به لحاظ دین‌داری در وضعیت ممتازی قرار دارد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی با توجه به اینکه کار مرکز پژوهشی مبنا ملی است اظهار داشت: برای آسیب‌شناسی این امور پژوهشی در سطح استان‌ها و همچنین زمان‌های متفاوت به‌صورت دائم انجام شود.
در ادامه ایشان افزود ما باید تعریف دقیقی از دین ارائه کنیم تا موضوعات اصلی و فرعی دین نمایان شود.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل مرکز پژوهشی مبنا به معرفی فعالیت‌های این مرکز پرداخت و از آقای دکتر مهدی ایمانی مقدم به‌عنوان یک فرد خستگی‌ناپذیر در حوزه فرهنگ کشور یادکرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید