بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب از مرکز پژوهشی مبنا

  • شنبه, 16 فروردين 1399 06:11
  • بازدید 1900 بار

رئیس شورای راهبردی قرارگاه عمار، از مرکز پژوهشی مبنا دیدار کرد و درجریان پژوهش‌ها و محصولات این مرکز قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار دکتر محمدتقی دشتی ضمن خیرمقدم به حجت‌الاسلام طائب، با بیان پیشینة این مرکز، هدف اصلی مرکز پژوهشی مبنا را برداشتن گامی در جهت گره‌گشایی از مسائل بنیادین نظام توصیف کرد. وی گفت: با رصد برنامه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی روشن می‌شود که هدف آنها فرهنگ دینی و ولایت فقیه است؛ ازاین‌رو مرکز مبنا با دو گروه پژوهشیِ فرهنگ دینی و نهادهای دینی در این زمینه فعالیت می‌کند. گروه فرهنگ دینی در پی ارائة راهکارها و راهبردهایی برای رفع مسائل بنیادین و سطحی کشور است که محصولات آن در قالب‌های گوناگون به نهادهای تصمیم‌گیر و متولی ارسال می‌شود. گروه نهادهای دینی نیز در زمینة مبانی نظری حکومت اسلامی در پی تقویت بنیان‌های نظری جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات ریاست و پژوهشگران این مرکز گفت: وجود چنین مراکزی نشان می‌دهد که دشمنان همچنان از جمهوری اسلامی ایران شناخت کافی ندارد که چنین مراکزی در حال فعالیت و تولید چنین محصولاتی است؛ ازاین‌روست که گفته شده است پای سربازان امام زمان عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، بی‌صداست و بی سروصدا حرکت می‌کنند. رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: جا دارد نهادهای گوناگون و اثرگذار کشور ازجمله سازمان تبلیغات اسلامی با مرکز مبنا مرتبط شوند و ارتباط دوسویه‌ای در زمینه‌های پژوهشی صورت گیرد. وی از مرکز پژوهشی مبنا دعوت کرد که نتایج پژوهشی خود را برای مراکز فرهنگی مهم ارسال کنند.
در ادامه این جلسه معاون پژوهش و مسئولان واحدهای فرهنگی مرکز پژوهشی مبنا، گزارشی از پروژ‌ه‌های پژوهشی صورت‌گرفته و در دست انجام خود ارائه دادند و به برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد آنها اشاره کردند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://www.smhi.ir/index.php/news/item/5325-11#sigProId571baffd88

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید