گرامی داشت نهمین سال تأسیس مرکز پژوهشی مبنا

  • چهارشنبه, 21 آبان 1399 23:52
  • بازدید 1263 بار

دکتر محمدتقی دشتی در مراسمی که به‌عنوان سالروز تأسیس مرکز پژوهشی مبنا برگزار شد سخنانی در خصوص اهداف، فعالیت‌ها و چشم‌انداز مرکز پژوهشی مبنا بیان کردند.

ایشان رسالت تأسیس مرکز را کمک به حل مسائل دینی، فرهنگی برشمرد و دراین‌باره افزود: همه همکاران در مرکز پژوهشی مبنا باید با نیت خالص و برای رضای خدا نسبت به اهداف تعیین‌شده که حل مسائل نظام اسلامی در حوزه فرهنگی دینی است تلاش نمایند و نسبت به هویت این مرکز تعصب و حمیت سازمانی داشته و نسبت به ارتقا هویت این مرکز کوشا باشند.ریاست مرکز پژوهشی مبنا نتیجه‌ محور بودن فعالیت‌های پژوهشی، مبتنی بر سرعت و دقت را از ویژگی‌های مهم این مرکز برشمردند و به اعضا این توصیه را نمودند که تمامی دوستانِ همکار باید به‌صورت مداوم در حال ارتقاء این ویژگی‌های فردی و جمعی باشند. وی چشم‌انداز مهم این مرکز را اثربخش بودن در تصمیم‌سازی‌های نظام بیان کردند و با اشاره به شعار سال یعنی محصولات مرجع، اثربخش و تصمیم‌ساز، ابراز امیدواری کردند، این مرکز در سطح کشور نمونه و ممتاز باشد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نگارخانه

View the embedded image gallery online at:
https://www.smhi.ir/index.php/news/item/5475-1#sigProId6f95c8d85c

نظر دادن

پیام هفته

همکاری با نفوذیان خائن و اختلاس‌گران بی دین
قرآن : لِيَحْمِلُوا أَوْزارَهُمْ کامِلَةً يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ مِنْ أَوْزارِ الَّذينَ يُضِلُّونَهُمْ بِغَيْرِ عِلْمٍ أَلا ساءَ ما يَزِرُونَ (سوره نحل، آیه 52)ترجمه: تا روز قیامت بار گناهان خود را تمام بردارند ، و [ نیز ] بخشی از بار گناهان کسانی را که ندانسته آنان را گمراه می کنند. آگاه باشید ، چه بد باری را می کشند.حدیث: و ایما داع دعی الی ضلالة فاتبع علیه، فان علیه مثل اوزار من اتبعه، من غیر ان ینقص من اوزارهم شیئا!: (مجمع‌البیان، ج6، ص 365)ترجمه: ... و هر کس دعوت به ضلالت کند و از او پیروی کنند همانند کیفر پیروانش را خواهد داشت، بی آنکه از کیفر آنها کاسته شود.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید