برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب به مناسبت هفته کتاب

  • چهارشنبه, 28 آبان 1399 06:04
  • بازدید 1092 بار

همزمان با هفته کتاب و خانه‌نشینی اجباری بسیاری از خانواده‌ها در پی موج سوم شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش اوقات فراغت افراد، انتشارات «مکث اندیشه »، کتاب‌های خود را به مدت محدودی با تخفیف ویژه عرضه می‌کند .

براساس اعلام این انتشارات، علاقمندان برای تهیه اینترنتی کتاب‌ ها  می‌توانند به سایت  باسلام  به آدرس www.basalam.com/smhiو همچنین سایت انتشارات به آدرس www.maks-andishe.com مراجعه  و با وارد کرد کد تخفیف max  از تخفیف   20درصدی بهره مند شوند.
در طی این طرح که از 26  ابان  ماه الی 26 آذر ادامه دارد، ارسال کتاب‌ها به صورت پستی و به صورت  رایگان خواهد بود.
انتشارات مکث اندیشه  منتشر کننده کتابهایی با موضوع «فرهنگ دینی»، « فقه و حقوق» و «حوزه و روحانیت» می باشد .

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید