اختصاص مقام دوم کمیسیون سیاسی- اداری جمع‌سپاری نخبگانی مجمع تشخیص به مرکز پژوهشی مبنا

  • چهارشنبه, 29 بهمن 1399 08:24
  • بازدید 1821 بار

رئیس مرکز پژوهشی مبنا با اشاره به اینکه مرکز پژوهش مبنا موفق به کسب رتبه دوم کمیسیون سیاسی و اداری از این رویداد بزرگ علمی عملیاتی شده است،گفت: دعوت رسمی از اندیشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و نخبگان به‌منظور تدوین سیاست‌های کلی نظام اقدامی ستودنی بود.

دکتر محمدتقی دشتی در گفت‌وگو با روابط عمومی مرکز پژوهشی مبنا با اشاره به دعوت رسمی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از این پژوهشگاه برای مشارکت در تولید آثار و راهبردهای علمی در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: مرکز پژوهشی مبنا در مواجهه با دعوت مجمع تشخیص مصلحت نظام قریب به 50 راهبرد علمی در حوزه‌های شناختی و سیاست‌های راهبردی را برای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام آماده و ارسال کرد.

رئیس مرکز پژوهشی مبنا بابیان اینکه راهبردهای علمی- پژوهشی ارسال‌شده به دبیرخانه با موضوعات دینی، سیاسی، فرهنگی و اداری بوده است، گفت: آثار تولیدشده در جریان جمع سپاری نخبگانی که به میزبانی مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شد در کارگروه‌ها مختلفی موردبررسی قرارگرفته است.

دشتی با اشاره به اینکه مرکز پژوهشی مبنا موفق به کسب رتبه دوم کمیسیون سیاسی و اداری از این رویداد بزرگ علمی عملیاتی شده است، عنوان داشت: مرکز پژوهشی مبنا در سایر کارگروه‌ها نیز مشارکت داشت؛ بر همین اساس پیش‌ازاین در تماس تلفنی که از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت پذیرفت، از این مرکز تقدیر و تشکر رسمی به‌عمل‌آمده است.

رئیس مرکز پژوهشی مبنا با تصریح بر اینکه در جریان جمع سپاری نخبگانی نوع کار دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام امیدبخش بود، تأکید داشت: دعوت رسمی از اندیشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و نخبگان به‌منظور تدوین سیاست‌های کلی نظام اقدامی ستودنی بود.

وی ادامه داد: دبیرخانه مجمع در اقامه احسن این اقدام اندیشکده‌ها و نخبگان معتبر و قوی را شناسایی کرده بود و نتایج پژوهش‌های انجام‌شده در تدوین سیاست‌های کلی نظام بهربرداری شد.

دشتی اثربخشی پژوهشی را ارزنده‌ترین نتیجه این رویداد علمی توصیف کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در جریان این پژوهش‌های معطوف به اجرا در حل مسائل نظام اسلامی تأثیرگذار باشیم.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

پیام هفته

مصرف کردن بدون تولید
آیه شریفه : وَ لَنُذيقَنَّهُمْ مِنَ الْعَذابِ الْأَدْنى‏ دُونَ الْعَذابِ الْأَکْبَرِ ... (سوره مبارکه سجده ، آیه 21)ترجمه : و ما به جز عذاب بزرگتر (در قیامت) از عذاب این دنیا نیز به آنان می چشانیم ...روایت : قال أبي جعفر ( ع ): ... و لله عز و جل عباد ملاعين مناكير ، لا يعيشون و لا يعيش الناس في أكنافهم و هم في عباده بمنزله الجراد لا يقعون على شيء إلا أتوا عليه .  (اصول کافی ، ج 8 ، ص 248 )ترجمه : امام باقر(ع) مي‌فرمايد: ... و خداوند بدگانی نفرین شده و ناهنجار دارد که مردم از تلاش آنان بهره مند نمی شوند و ایشان در میان مردم مانند ملخ هستند که به هر جیز برسند آن را می خورند و نابود می کنند.

ادامه مطلب

موسسه صراط مبین

نشانی : ایران - قم
صندوق پستی: 1516-37195
تلفن: 5-32906404 25 98+
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید